Klacht De Reuselhoeve: Onbegrip op de situatie

Klachtnummer
# 143555
Gebruiker
Lydia
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Aanleiding klacht: afgelopen weekend hebben we een uitje gereserveerd bij De Reuselhoeve. Echter kon 1 persoon wegens overleden familielid niet aanwezig zijn. Desondanks dat de groepssamenstelling gewijzigd was, heeft dit geen gevolgen gehad voor het inzetten van materiaal of personen van De Reuselhoeve om het uitje te verzorgen.
Gevolgen: desondanks dat wij met 1 persoon minder waren hebben we toch voor deze persoon moeten betalen.
Eigen actie: tot twee keer toe gevraagd om een vermindering op de factuur omdat 1 persoon er niet bij kon zijn. Met name omdat deze persoon het zelf al jammer vond het uitje te moeten missen, wegens verdrietige omstandigheden.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van bedrag ontbrekend persoon tijdens de activiteiten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Reuselhoeve hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Reuselhoeve?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen