Klacht De Rioolmeester: Douche afvoer ontstoppen

O. Van Leeuwen

Ik heb telefonisch uitgelegd dat mijn doucheafvoer niet goed werkt. Afspraak gemaakt, monteur langsgekomen. Die constateerde direct dat het een douchebak (5 jaar) betrof waar hij eigenlijk niet bij kon. Of mij dat niet was gevraagd bij het telefoongesprek? Nee dus. Hij ging toch aan het werk. De volgende ochtend (vandaag) exact hetzelfde probleem. Direct gebeld en uitgelegd dat ik hier niet tevreden over ben. De kosten waren ook hoger dan ik had verwacht als ik op de site afging. Of ik het kon mailen. Heb ik gedaan. Er is over en weer gemaild. Op de site staat dat er 'garantie' is bij het tarief dat ik heb betaald. Voorgesteld om dan het lagere bedrag zonder garantie te betalen. Geen sprake van. Bedrijf biedt dan aan om tegen vervolg-uurtarief te proberen het probleem alsnog op te lossen, waarbij mijn douchebak wordt verwijderd. Daar heb ik al helemaal geen vertrouwen meer in. Wie zet hem er weer in? En hoeveel uur gaat dit kosten?

Ik wil mijn geld terug. Er was afgesproken dat het probleem met mijn douche afvoer putje verholpen zou worden. Daar heb ik voor betaald. Er is geen enkele verbetering opgetreden. Een paar tientjes voorrijkosten zou ik nog kunnen begrijpen. Alhoewel ik ook meen dat als bij het eerste telefoongesprek duidelijk was gemaakt dat mijn probleem in mijn situatie niet te verhelpen was, er ook niemand had hoeven komen. Of had ik dat althans kunnen beslissen.

Wij vinden dat De Rioolmeester hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!