Opgelost door De Rode Loper: Arrogant personeel gaf geen goede service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 285548
Gebruiker
Maaike.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat ik bijna 20 minuten in een bijna lege winkel stond vroeg een meisje of ik al geholpen werd. Dit was niet het geval en ze vroeg een jongeman die al 20 minuten voor zich aan het uitstaren was mij te helpen. Wilde een tas kopen en dat heeft opzich niks met de service te maken, naar het is wel gastvrij om je klanten die toch relatief veel geld uitgeven een beetje vriendelijk te helpen. De jongeman had er duidelijk geen zin in en ik vraag mij dan ook af waarom hij zo graag in de retail wilt werken. Er was geen nieuwe tas meer aanwezig, dus moest ik de tas uit de etalage kopen. Dat is opzich ook geen probleem, maar als de jongeheer hem dan in een te kleine papieren zak probeert te proppen heb ik toch het gevoel dat ik bij een budgetwinkel aan het shoppen ben. Ik ben blij met mijn tas, maar in deze winkel kom ik nooit meer.

De oplossing

Het is wellicht een idee om de arrogantie van het personeel in de winkel aan te pakken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maaike.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content