Klacht De Rode Loper: balenciaga sneakers stuk na 5 weken en 2 keer gedragen

# 197191
Nathalie van den burg

Bij aankoop sneakers werd ons verteld dat ze uit de etalage kwamen. Op de vraag zijn ze dan wel goed en degelijk werd positief geantwoord, en anders mocht ik terug komen en werd het opgelost. Na 5 weken en 2 keer gedragen, dus nog echt nieuw, gingen ze stuk. In de winkel werd op intimiderende wijze duidelijk gemaakt dat zij er niks aandoen want er waren al meerdere teruggekomen en de fabrikant doet er niks mee, dus zij ook niet. Heb verteld over hun plichten en voorwaarden op hun site maar werd weggelachen. Ik moest maar een rechtzaak tegen het machtige Balenciaga beginnen. De verkoper beaamde dat de schoenen inderdaad nog nieuw waren maar schreef afgeleeft op het klachtenformulier. Ik vroeg hem dit te veranderen, dat zal hij doen op de mail naar balenciaga. Na 3 weken zelf contact opgenomen, het antwoord was gedragen en afegeleeft. Nieuwe schoenen van 485,- na 2 x dragen ?????

geld terug of andere schoenen van het zelfde bedrag

De Rode Loper is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.