Opgelost door De Rode Loper: Bijzonder

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176645
Gebruiker
Sjeev
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In de winkel een fout exemplaar gepast wat een fout van de fabriek was. Het personeel vertelde dat ze het gingen terug sturen naar de fabrikant. Ik denk via internet te bestellen en krijg gewoon precies dezelfde verkeerde schoen thuis gestuurd. Mag ik het retourneren voor 15 euro. Telefonisch contact erg moeizaam.
Ik zeg, ze gaan heel slecht met hun klanten om, nooit meer kopen.

De oplossing

Dat ze de schoenen zelf kwamen ophalen met een excuus, of een tegoedbon voor iets .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Rode Loper is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Sjeev
    Datum
    Zeer netjes afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sjeev
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy