Klacht De Rode Loper: Valentino sneaker van 475 euro geen garantie

R.Y

Op woensdag 28 April ben ik gereisd naar Den Haag om mijn valentino schoenen die ik op 11-11-2014 heb gekocht te laten zien. Hiervan is een stud afgevallen. In de winkel gaven de medewerkers aan dat zij niet bevoegd waren om dit af te kunnen handelen en ik de volgend dag moest terug komen. Dit was onmogelijk voor mij omdat ik per 5 mei verhuis naar het buitenland. Hierdoor heb ik de schoenen moeten achterlaten ( advies medewerkers) en werd me beloofd om de volgend dag mij te bellen over de handelingen. Verder gaven ze mij aan dat ze het konden verzenden naar het buitenland. Vandaag heb ik contact gehad met de invoerrecht in Turkije en werd mij verteld dat ik dan 20% van de prijs betreft de ingevoerde artikel zou moeten betalen. Voor een schoen van 475 euro die ik hier heb gekocht sta ik daar niet open voor. Vandaag meegekregen dat ik geen recht heb op garantie, voor een schoen van 475 euro die ik pas 6 maanden heb. Dit is absoute niet acceptabel!

Het betaalde bedrag terug! Heb er helemaal geen zin meer in!

De Rode Loper is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.