Opgelost door De Rode Loper: Waardeloze klandizie

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb vorige week schoenen aangeschaft in de winkel welke bij thuiskomst toch te strak zaten. Dit op advies van de verkoper welke ik uit zou lopen. Bij twijfel, terug naar de winkel gereden en een grotere maar was er niet meer.

Nu verplichten jullie mij voor ruim 500 euro een tegoedbon te nemen terwijl er niets anders naar mijn smaak staat. Gek genoeg, als ik de schoenen online had gekocht, had ik mijn aankoopbedrag volledig terug ontvangen. Geen enkele verkoper die mij hierover heeft geadviseerd? Aangezien de maat in eerste instantie al twijfelachtig was.

Daarnaast wilde een klant mijn tegoedbon overnemen waar uw brutale winkelmedewerker abrupt tussenkwam en aangaf dat dit tegen de regels is. Heel raar, want dit bepalen uw klanten altijd nog zelf aangezien wij degene zijn die ons geld in uw winkel uitgeven.

Op deze manier kunt u de rode loper beter weer inrollen.

Ik verwacht bij uw winkel dat de klandizie hoog in het vaandel staat en ik niet op deze manier wordt afgescheept.

Graag hoor ik van u.

Mvg

Dennis

Aankoopbedrag retour

De Rode Loper is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Uiteindelijke oplossing Geld retour