Opgelost door De Romph Opthiek: Ik heb een bril gekocht maar deze is niet goed. Het montuur zakt steeds af. Ik moet hem om de week laten stellen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133193
Gebruiker
Zelmann
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een montuur gekocht bij de Romp optiek en nu is het zo dat het montuur steeds af zakt. En de veren staan niet goed. Ik ben bij een andere optiek geweest en heb het gevraagt nu zijden hun dat de veren niet goed zijn. De ene veer staat niet goed. Hun zijden dat ze de montuur terug gestuurd moet worden naar de fabriek. Ik heb dit montuur pas een 3 kwart jaar. Bij de romp moet ik een bedrag van 150,00 voor een nieuw montuur. Dit is niet netjes.

De oplossing

Ik zou willen dat de optiek mij een kosteloos een nieuw montuur geeft

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Romph Opthiek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Zelmann
    Datum
    Het is netjes opgelost door de Romph optiek door de directeur zelf heeft netje met mij contact opgenomen. En we zijn er uit gekomen. Een nieuwe bril. super bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zelmann
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Romph Opthiek?