Klacht De rouwbloemenspecialist: Driemaal verzendkosten voor 1 pakket berekend

Mw. Tuijnenburg

in verband met het overlijden van een naaste heb ik op 23 juli jl. een drietal rouwwerken via uw website besteld voor in totaal 241,65.
Ik was echter onaangenaam verrast toen bleek dat mij ook nog 3x bezorgkosten a 7,95 in rekening werden gebracht. De drie bloemwerken worden in 1 vervoermiddel naar 1 adres getransporteerd op hetzelfde tijdstip als 1 pakket (zoals ook op de pakbon staat).

Ik heb telefonisch contact opgenomen via het nummer dat op de factuur staat en mij is toen verteld dat het systeem van de website nu eenmaal zo werkt. Toen ik daar geen genoegen mee nam werd mij verteld dat de extra bezorgkosten dan in het bloemwerk werden verwerkt. Daar maak ik bezwaar tegen: ten eerste heb bloemwerk uitgezocht voor een bepaald bedrag en niet meer, en te tweede kan ik toevoeging van extra bloemen als online klant niet controleren. Op de mails die ik u nadien heb gestuurd kreeg ik nooit reactie.

Ik verzoek u mij €15,90 op mijn rekening terug te storten, zijnde tweemaal het bedrag van de bezorgkosten.

Wij vinden dat De rouwbloemenspecialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!