Klacht De Ruijter meubel: Bankstel

Klachtnummer
# 180582
Gebruiker
Tc selamiseven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het bestellen was alles mooi bij de ruijtermoboel Cruquius. Bank zou op tijd voor 11 augustus geleverd worden. Alles was mooi afgesproken maar nu het moment aangekomen is de bank niet aangekomen en ook nog geen exacte datum wanneer de bank gaat komen. Ondanks dat ze zo erop attendeerden dat de bank voor 11 augustus geleverd zou worden. İk heb ook heel vaak gebeld of de bank op tijd geleverd wordt. Maar altijd arrogant personeel aan de lijn. Wanneer de bank verkocht wordt is alles leuk en aardig. Maar afspraken nakomen kunnen deze oplichters niet.

De oplossing

Geen oplossing mogelijk. Te laat is te laat. Geen centen aanbetalen. Alles betalen bij aflevering. Zo niet op tijd geleverd order verwijderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Ruijter meubel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Ruijter meubel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen