Klacht De Ruijter meubel: Wachten op contact en nieuw tv meubel

Rick Kamminga

Goedemorgen,

Ik heb hier een tijd geleden een tv meubel gekocht en nog andere spullen. Bij levering vorige week bleek het tv-meubel stuk. 5 telefoontjes later, is er nog steeds geen nieuws over wat ze er mee gaan doen en ook al 7 dagen later. Tijdens het telefonisch contact, wordt mij verteld dat het vakantie is en wel een tijd kan gaan duren en wordt gevraagd waar ik me zo druk om maak? Onacceptabel, het is 1 plank die stuk is en dat hoeft echt geen maanden te gaan duren. Daarnaast wordt tijdens het telefonisch contact vooral verzocht zelf terug te bellen, waar is de service? Ik heb immers betaald dus ik verwacht dat zij mij bellen. Ook vind ik dat ik niet bepaald serieus genomen word. Ik ben bang dat dit tv-meubel wel eens heel lang op zich kan laten wachten.

Snel leveren tv-meubel of mijn geld terug tot dat het meubel echt geleverd is. Vind dat het bedrijf geen recht heeft op mijn geld als ze iets niet leveren.

De Ruijter meubel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over De Ruijter meubel?