Klacht De Ruijter meubel: Weinig service gerichte instelling van de firma de Ruijter

# 301985
Kijkuit1

Bank slordig afgeleverd (krassen, doppen ontbreken). Dit is op zich snel op te lossen. Maar de bank is ook nog eens zeer slordig gestoffeerd. Dit model juist uitgekozen omdat het erg strakke lijnen heeft. Bij dit exemplaar geen lijn gelijk. Veel te strak gestoffeerd waardoor de hoeken rond worden. Bobbel in de vulling, geen stiksel recht. Nu begint de bank ook nog vervaarlijk te kraken. De Ruijter Meubel zegt dat het allemaal normaal is (...). Fabrikant geeft geen reactie volgens de Ruijter Meubel. Zoek het dus maar uit.

Aangezien fabrikant niet mee werkt en de Ruijter Meubel weigert om met een oplossing te komen is er maar 1 optie: ontbinding van de overeenkomst.

De Ruijter meubel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over De Ruijter meubel?