Klacht De Ruitenier: Autoruitreparatie

11012013

Op de parkeerplaats bij supermarkt benaderd door De Ruitenier. Zij wijzen naar steenslag op de voorruit en stellen voor dit gratis ter plaatse te repareren, dit is gratis omdat de verzekering dit betaald. Bij niet repareren kan deze ruit spontaan gaan scheuren en is vervangen door een nieuwe een stuk duurder voor mij en de verzekering. Op een formulier worden kenteken en verzekeringsmij/ wa+casco genoteerd, tevens "combinatiebreuk"en handtekening voor opdracht. Na 3 weken blijkt gratis toch €41,25 premiekorting te kosten.
De Ruitenier verzuimd structureel aan te geven dat ruitreparatie nooit gratis is en altijd ten koste gaat van premiekorting voor dit/volgend jaar.
De reparatie was slecht uitgevoerd, er zat een "wrat"op de ruit die me een ruitewisser koste. Deze "wrat"is door andere ruitspecialist weggehaald, daarna bleek dat er ook nog een kuiltje in de ruit zat.(aangeboden dit te repareren)

Ik heb gevraagd de volledige factuur te crediteren. Dit gaat niet gebeuren.
De Ruitenier heeft aangeboden de ruit bij mij thuis volledig te repareren.
(2x secondopinion geeft aan dat dit echt een slechte reparatie is, en geen combinatiebreuk)
Dit is wat mij betreft accoord als eerst €41,25 premiekorting (ruitewisser?) gecompenseerd word.

Wij vinden dat De Ruitenier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Ruitenier?