Klacht De Ruitenier: oplichting

Klachtnummer
# 37318
Gebruiker
marianne
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op parkeerplaats kleine beschadiging aan autoruit laten repareren (nog slecht ook). De reparateur geeft aan dat het GRATIS is omdat ik een verzekering heb bij ABNAMRO.
Na 2 maanden krijg ik een rekening van De Ruitenier van EUR 90,-. Bij navraag bij ABN AMRO heeft De Ruitenier geen contract bij hun. Gebeld naar het GSM nummer op de rekening , Dhr. ***** van deze firma, en hij geeft aan dat het contract bij ABNAMRO door hun eenzijdig is stopgezet. Al anderhalf jaar. Ik voel mij erg OPGELICHT omdat mij werd vermeld dat het GRATIS zou zijn en ik toch een rekening van hun heb ontvangen terwijl zij weten van ABN AMRO dit niet vergoed. Bij DAS geven ze een aangetekende brief te sturen wat ik ook heb gedaan maar zij blijven nu herinneringen sturen.
Ook geeft dhr ***** aan dat hij dit euvel met meerdere maatschappijen heeft en ook vermeld hij vrolijk door te gaan met deze praktijken.
MENSEN TRAPT NIET IN DE MOOIE VERHAALTJESS EN BELOFTES!!!!

Gewenste oplossing

ik verwacht van dit bedrijf geen rekeningen of herinneringen meer, ik betaal niet omdat de belofte is gedaan dat het gratis. Dat hun geen contract (meer0 hebben met ABN AMRO is hun probleem, niet de mijne.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Ruitenier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Ruitenier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen