Klacht De Ruiter & Fanoy: Rekening van schoolboeken onterecht

B.Zeewolde

Mijn dochter moest haar boeken inleveren op school en was een dag te laat doordat er in de brief een verkeerde datum/dag combinatie stond. Wij konden de boeken direct opsturen naar De Ruiter & Fanoy, maar dan heb je geen controle. Zelf gedaan dus en genoteerd. Nu krijgen wij een rekening voor de nieuwprijs van een boek (55,-) terwijl daar een "beschadigd" stempel in stond en zij de 6e gebruiker hiervan was! Tevens zijn wij zelf 2 boeken vergeten, doordat zij niet in de rij stonden bij de rest van de boeken, maar in een apart stukje dat niet opviel. Ook deze boeken moeten wij als volledig nieuw betalen en mogen wij niet alsnog inleveren. Al met al een rekening van bijna 95 euro en al dreiging met incassobureau, terwijl ik nog een geschil met hen heb (en dan mag je volgens de verzekering geen incassobureau inschakelen).

Rekening boek Nederlands kwijtschelden is terecht. Rekening twee vergeten boeken kwijtschelden en alsnog laten opsturen zou netjes zijn.

Wij vinden dat De Ruiter & Fanoy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?