Klacht De Ruiter & Fanoy: Terugstorten Borg

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 80240
Gebruiker
G g
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij de eerste bestelling van schoolboeken hebben we enkele jaren geleden een borg van € 75,- moeten betalen, de schoolcarriere van onze dochter is in juni 2014 afgesloten met een diploma. Dus alles ingeleverd en geen nieuwe boeken besteld. Al sinds begin september diverse mails gestuurd om de borg z.s.m. terug te sorten.
Tot op heden is er nog niets bijgeschreven op de bankrekening. En je krijgt alleen maar vage mails terug.

De oplossing

Per omgaande terugstorten van de borg!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Ruiter & Fanoy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    G g
    Datum
    Geen reactie van bedrijf ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G g
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?