Klacht De Ruyter: Gebitsonvriendelijke te harde muisjes van de Ruyter

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 430748
Gebruiker
P. Marechal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs vierde ik de geboorte van ons super-kleinkind de visite trakteerde ik op beschuit met muisjes van de Ruyter.
Echter de muisjes waren zo hard dat de visite de muisjes lieten staan om gebidsbeschadiging te voorkomen en vullingen te ontzien. Ik heb dit meerdere keren via het contactformulier gemeld aan de Ruyter echter deze reageert tot nu toe niet. Dit is onacceptabel , als consument verwacht je serieus genomen te worden maar bij dit bedrijf gaan ze er kennelijk anders mee om.p
een verg

De oplossing

Een reactie en verklaring dat dit een uitzondering was of een verkeerde instelling bij het productieproces en een creatieve genoegdoening.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Ruyter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    P. Marechal
    Datum
    Hierbij de reactie van de ruyter zakelijk zonder een gebaar als een versere
    verpakking met zachtere muisjes.


    Graag beginnen wij onze reactie met een felicitatie: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van uw kleinkind! Wij wensen u en uw familie een fijne tijd en alle goeds voor de toekomst toe!
    Wij hebben uw eerdere e-mailbericht helaas niet ontvangen.
    Onze Muisjes® worden sinds jaar en dag op dezelfde manier geproduceerd en door veel mensen (dagelijks) gegeten.

    Muisjes® bestaan uit een anijszaadje met daaromheen een aantal laagjes suiker. Dat maakt de Muisjes® weliswaar knapperig, maar kunnen normaal gesproken door iedereen worden gegeten.



    De Muisjes® worden tijdens de productie voortdurend gecontroleerd, zoals op de mate van ‘knapperigheid’. Dit is uiteraard ook van toepassing op het door u gekochte product.

    Wij hebben uw opmerking samen met de bijhorende codering doorgegeven aan onze Kwaliteitsdienst.



    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Marechal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Graag beginnen wij onze reactie met een felicitatie: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van uw kleinkind! Wij wensen u en uw familie een fijne tijd en alle goeds voor de toekomst toe! Wij hebben uw eerdere e-mailbericht helaas niet ontvangen. Onze Muisjes® worden sinds jaar en dag op dezelfde manier geproduceerd en door veel mensen (dagelijks) gegeten. Muisjes® bestaan uit een anijszaadje met daaromheen een aantal laagjes suiker. Dat maakt de Muisjes® weliswaar knapperig, maar kunnen normaal gesproken door iedereen worden gegeten. De Muisjes® worden tijdens de productie voortdurend gecontroleerd, zoals op de mate van ‘knapperigheid’. Dit is uiteraard ook van toepassing op het door u gekochte product. Wij hebben uw opmerking samen met de bijhorende codering doorgegeven aan onze Kwaliteitsdienst. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over De Ruyter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen