Klacht De Schakel Wonen en Slapen: 2,5 zits stoffenbank gekocht, voldoet niet aan de verwachting zoals omschreven door verkoper

Klachtnummer
# 58763
Gebruiker
Witte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind december 2013, nieuwe bank afgeleverd door de schakel, bij aanschaf werd vermeld dat het hier ging om een degelijk produkt, van hollandse , fabrikaat, kostprijs zo'n 1300 euro. 2 weken na aflevering, begon de bank enorm te pluizen, en de stof te golven, niet een paar, maar overal op de bank. Verkoper kwam na een maand, vond dit gewoon voor een stoffen bank, de pluisjes kunt u wegkrijgen met een scheermesje, het golven van de stof is normaal. Vervolgens de fabrikant ingeschakeld, deze kwam met de zelfde oplossing, het scheermesje, voor de golven, wat steeds heftiger wordt, kunt u de bank af en toe buiten zetten als het licht regent, dan trekken de plooien wel weg. Voordat ik het wist was de fabrikant al weer buiten, zelf nog gekeken naar de RV in huis, dit kreeg ik als tip, deze is OK. volgens mij staat deze winkel goed bekend, maar ik kom niet verder, met een dubieus produkt

De oplossing

doordat ik de klacht vrijwel direct heb gemeld, wil ik voor hetzelfde bedrag een andere bank uitkiezen. Indien dat produkt duurder is zal ik dat bijbetalen, als het maar opgelost wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Schakel Wonen en Slapen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Schakel Wonen en Slapen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen