Klacht De Schatberg Sevenum: Algehele onderhoud groot vakantiecomplex

Klachtnummer
# 595592
Gebruiker
Pfffffffffffffffffffffff
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Verblijf van het grote groepcomplex (32 pers )aan het water, 2tm6 mei j.l.
Bij aankomst stonden alle deuren open, vloer keuken vol zand, alle stoelen op tafel en geen handoekenpakketten.
Op alle hotelkamers bleek de waterdruk superlaag te zijn, douchen bijna onmogelijk. bedden opgemaakt met vies beddengoed, Sanitair hele huis niet schoon. In de appartementen vieze baden en gootstenen.
Snoer van de tv kapot, in hotelkamer 6.
Appartement 11, koelkast kapot, zonnescherm plafond kapot. vies beddengoed.
Appartement 12, vies bad, vies beddengoed
Appartement 13, vieze topper op bed, vriezer helemaal vastgevroren.
Alle muren in het hele verblijf hier en daar bijgewerkt. ziet er niet uit.
En wat handig is, in zo'n grote keuken, vaatwasser. KAPOT.
M.a.w. behoorlijk achterstallig onderhoud en veel beter schoonmaken voor verhuur.
Dit verblijf kostte ons bijna 5000 euro.

PS; de buitenboel had ook wel even schoongemaakt mogen worden.


Gewenste oplossing

evt een vergoeding voor de hele familie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Schatberg Sevenum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Schatberg Sevenum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen