Klacht De Schatberg Sevenum: Klacht tegen het negatieve serviceniveau van De Schatberg

Aleksej V.I.

Op 24.07. 2019 was er een diefstal in De Schatberg ten aanzien van alle leden van de familie ILYUKHIN, toen alle persoonlijke documenten en alle dure persoonlijke bezittingen werden gestolen, namelijk: onze auto, onze sleutels van de deur van de woning, onze identiteitskarten, mijn rijbewijs, mijn documenten voor een auto, mijn bankkaart, onze certificaten van ziektekostenverzekering, dure gadgets, goudproducten en andere belangrijke documenten en dingen. Met toestemming van de woningcorporatie werden de sloten in de deur van onze woningen verbroken. We moeten contact opnemen met de gemeente met een verzoek om alle benodigde documenten te herstellen, wat ook veel geld vereist. De kosten van onze gadgets zijn ook hoog. Nu moeten we een bedrag van meer dan 1500 euro betalen . Dit bedrag is exclusief het bedrag voor de auto. De kwaliteit van het werk van De Schatberg aan de veiligheid van de persoonlijke eigendommen van klanten is extreem lag: 1.) de kwaliteit van opbergkasten voor persoonlijke bezittingen van klanten komt niet overeen met de moderne uitdagingen van de tijd toen diefstal in dit land wijdverbreid werd; 2.) de kwaliteit van het werk van het personeel van De Schatberg bij het bewaken van de veiligheid van persoonlijke bezittingen van klanten komt niet overeen met de moderne uitdagingen van de tijd toen diefstal in dit land wijdverbreid werd; 3.) de kwaliteit van het werken aan videobeheersing over de veiligheid van persoonlijke bezittingen van klanten ontbreekt volledig en komt niet overeen met de moderne uitdagingen van de tijd toen diefstal in dit land wijdverbreid werd. Volgens de politie vond de diefstal plaats tussen 12.00 en 19.00 uur. Maar geen van de medewerkers van De Schatberg vond het noodzakelijk om klanten onmiddellijk te informeren over de diefstal en onmiddellijk de politie te bellen in het licht van het incident. Dit feit ook toont het totale gebrek aan servicekwaliteit ten opzichte van klanten. Hun totale gebrek aan servicekwaliteit ten opzichte van klanten gaf ons veel problemen en financiële kosten.

1.) De familie Ilyukhin wil verontschuldigingen van De Schatberg.
2.) Als De Schatberg geen klanten wil verliezen, moet bij De Schatberg het niveau van beveiliging en servicecultuur worden verbeterd.
3.) We willen een vergoeding ontvangen voor de tickets die zijn gekocht op de dag van bezoek aan De Schatberg.

Wij vinden dat De Schatberg Sevenum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Schatberg Sevenum?