Klacht De Schatkamer: Kregen niet wat wij bestelden. Zeer slechte klantenservice zonder oplossing

BB

Wij zochten 1 lange bank waar wij met onze familie van 5 allemaal op konden zitten. De bank moest wel in onze nieuwe huiskamer passen qua lengte. We hebben meerdere keren alles nagemeten samen met de winkeljuffrouw en onze wensen besproken. De winkeljufrouw raden ons aan de bank uit 2 delen te laten bestaan daar deze anders niet door de gang en deur zou passen. Toen de bank afgeleverd werd bleken het 2 losse banken te zijn. Deze konden niet samengevoegd worden tot 1 lange bank. De winkel vertelde mij dat ik echt 2 banken had besteld. Ze konden mij niet meer persoonlijk herinneren en of ik nu de waarheid vertelde, ja, dat konden zij niet meer nagaan. Aan de 2 banken was nu niks meer te doen. ********* (eigenaar) was ongeschoft en onbehulpzaam. Ze weigerden naar een oplossing te zoeken en wij moeten gewoon betalen voor 2 banken. Uiteindelijk hebben wij zelf voorgesteld om de 2 banken in te wisselen voor het winkelmodel. Dat kon, maar wel voor de volle kosten.

Wij hebben het zelf opgelost maar willen dat andere mensen dit kunnen nalezen zodat je weet waar je aan begint bij deze winkel . Wij zijn nog nooit zo slecht on onaardig behandeld in een winkel. Van klantenservice hebben ze nog nooit gehoord. We hebben het opgelost met het winkelmodel dat eigenlijk met 25% korting te koop stond. Wij hebben hier echter geen 25% korting op gekregen maar moesten het volle bedrag betalen. Wij waren zo moe van deze winkel dat we het maar betaald hebben om in ieder geval een bank te hebben om op te zitten en om van ******* af te zijn. Schandalig. Ze hebben geen een keer willen toegeven dat zij de foute bank hadden besteld (i.e. 2 losse banken inplaats van 1 lange bank) of excuses willen aanbieden voor dit ongemak. Wij weten echt wel wat wij zochten en besteld hebben. Wij vermoeden dat zij het ook wel wisten maar toch niet hebben willen toegeven daar zij dan verantwoordelijk waren voor de kosten.

Wij vinden dat De Schatkamer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Schatkamer?