Opgelost door De Schouw Witgoed: Geen restitutie aankoopbedrag na retourneren

Diederik

Op 11 maart 2013 kochten wij een afzuigkap via de website van De Schouw Witgoed. Toen de afzuigkap drie dagen later binnen kwam, bleek dat deze niet overeen kwam met de tekeningen die we online hadden gezien. Het afzuigrooster zat aan de bovenkant in plaats van aan de voorkant, waardoor de afgezogen lucht ons plafond in zou worden geblazen. Hierop hebben wij meerdere malen contact gehad met de klantenservice en het product uiteindelijk in goed overleg geretourneerd op 19 maart.

Hierna hebben wij niets meer van het bedrijf vernomen, ondanks de toezeggingen tot restitutie. Het bedrag hebben wij nog steeds niet ontvangen. Via deze weg hopen we alsnog aan ons geld te komen.

Ik verwacht het volledige aankoopbedrag van E 184 teruggestort.

De Schouw Witgoed is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Diederik
    Zojuist hebben we telefonisch contact gehad met een medewerker. Zij bood ons haar excuses aan. Het was een zeer prettig telefoongesprek, met veel bereidheid om een oplossing te vinden. Het bedrag wordt vandaag nog naar ons overgemaakt. We zijn benieuwd!
    Diederik
    De restitutie is vandaag binnen gekomen. Dank voor de snelle afhandeling sinds de melding van de klacht!

Diederik

Ook een klacht indienen over ?