Klacht De Scootmobielspecialist: Aangekocht een nieuwe scootmobiel de Kymco macer via een PGB van de dienst WMO te Leiden

Lizzy

Deze Kymco is nu 4 maanden oud staat binnen in verwarmde ruimte en heeft bij elkaar al 5 klachten en reparatie's en iedere keer is er wat met deze scootmobiel.
De accu's waarmee deze scoot rijdt zijn vernieuwd omdat zij niet de actie radius gaven welke zij moesten geven. Dus nieuwe accu's geplaatst. Het dashboard sloeg op de gekste tijden de raarste vermogens aan van accu's en snelheid sloeg op een moment op de reparatie sleutel dus stoppen en op laten halen naar Zoetermeer voor reperatie, Bij terug komst dashboard nog de zelfde klachten weer terug naar zoetermeer en door de importeur een nieuw dashboard geplaatst. Werkte weer perfect alleen de afstelling van het dahsboard klokje was met geen mogelijkheid op tijd te zetten ook niet door de monteur. Nu wederom problemen met de gasveer van het stuur mechanisme die op de gekste momenten onder het rijden in eens verspringt omhoog of omlaag wat gevaarlijk is in het verkeer. deze wordt vervangen op 11-08. De nieuwe accu 's zijn weer niet

Daar al deze reparatie's ik het vertrouwen in deze scootmobiel en het berijf de scootmobielspecialist volledig hebben opgeheven. tevens het bedrijf verzocht de scoot in te nemen en mij een andere van de zelfde kwalificatie te doen toekomen.
Het antwoord was zeer afwijzend en wilde zelfs de scoot niet op komen halen maar wel hier aan huis de laatste reparatie's uitvoeren en de twee traxi accu's mee nemen om te testen op hun vermogen ik heb gezegd dat dat onzin was want voor het zelfde geld zit de storing in het elektrische gedeelte van de Kymco Maxer scootmobiel, dat ik ook daar geen vertrouwen meer in had en er op stond dat er een andere scoot geleverd werd van en met de zelfde kwalificatie en zonder de storingen die de Kymco ieder moment weer aan het dag licht brengen en mij in de steek laat en zelfs gevaarlijke stuur situatie's ontstaat

Wij vinden dat De Scootmobielspecialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!