Klacht De Slaapfabriek: Beschadigd bed geen reactie

Jager

Afgelopen donderdag is bij ons een 1 persoonsboxspring geleverd. Omdat ik zelf niet thuis was is er afgesproken met de slaapfabriek dat mijn moeder (78) het bed zou ontvangen, mijn moeder heeft getekend voor ontvangst en heeft het bed niet uit zijn verpakking gehaald. Toen wij het bed uit de verpakking haalde zagen we op de hoek van de boxspring een ladder/gaatje in de stoffering. Dit heb ik direct gemeld op donderdag 29augustus via de mail op zondag 1 september krijg ik der reactie dat ze nog nooit een beschadigd bed hebben geleverd en dat wij dat zelf hebben veroorzaakt bij het naar boven brengen of tijdens het opzetten van de poten. Hier hebben wij direct op maandag 2 september op gereageerd sinds dien niets meer gehoord?? De kopstukken van het bed waren ingepakt in karton dus bij het naar boven brengen kun je hier echt geen gat in krijgen het bed stond op zijn kant toen de poten er opgezet werden, en zat nog half verpakt in plastic. Er is getekend dus jammer!!!

Dat het gaatje gerepareerd wordt

Wij vinden dat De Slaapfabriek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Slaapfabriek?