Opgelost door De Slaapfabriek: Matrassen met kuilvorming

Frank Esser

Beste lezer, Wij hebben 30 mei 2011 bij de slaapfabriek de duurste bedvariant gekocht. Ik heb rugklachten. We hebben ook proefgelegen en waren ethousiast. Bed en beddengoed ruim 2200 E. Na tijdje merkten we kuilvorming en een "heuvel" tussen mij en mijn partner. Positie veranderen zeer moeilijk. Mijn rugklachten zijn ook verergerd na het opstaan, tijdens mijn werk en het verblijf in hotels (werk voor KLM) geen last van heb. Vrienden van ons die ook in ons bed geslapen hadden zeiden dat ons bed niet goed was en we ermee terug moesten gaan.

Garantie nog geldig dus hebben wij op 5 maart 2013 een klacht gestuurd naar het bedrijf. Op 11 april 2013 antwoord. Het lag allemaal aan ons. Er is niks mis met het bed. Het is de slaapbeleving etc.. Ze willen niks doen, niet komen kijken onze klacht niet serieus nemen. Hun woord tegen het onze. Na overlijden in fam. wil ik nu de klacht met jullie oppakken. Liefst onafhankelijk iemand bed laten beoordelen.

Neem onze klacht serieus en kom kijken! Laat een onafhankelijke expert ons bed beoordelen. Klacht gegrond; oplossing in geld of ander product.

Wij vinden dat De Slaapfabriek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Frank Esser
    Uiteindelijk is er een afspraak gemaakt en is de eigenaar van de (webwinkel) met een eigen expert poolshoogte komen nemen.
    De expert heeft na beoordeling onze klacht gegrond verklaard. Hierop heeft de eigenaar actie ondernomen en hebben we 50% korting gekregen op 2 nieuwe stevigere matras kernen. Hier konden wij ons in vinden en zijn wij mee akkoord gegaan. Nu ruim 1 jaar na dato zijn we nog steeds tevreden met onze nieuwe matrassen. En we zijn blij dat de problemen opgelost zijn.