Klacht De Slotambulance: Opgelicht

Klachtnummer
# 125615
Gebruiker
Mélanie Jansen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Stel, je wil een ander slot op je voordeur en je belt de SLOTAMBULANCE... één goed advies : NIET DOEN !!!
Na vijf keer telefonisch aan te hebben gegeven dat er ècht niemand langs hoefde te komen omdat ik foto's en afmetingen ook wel kon emailen en dat ik geenszins van plan was er geld voor te betalen, zei Karin dat er toch echt iemand moest komen kijken. (De Sleutelspecialist e.a. komen gratis !)
Uiteindelijk gezegd : "ok, als jij dat nodig vindt op je eigen verantwoording maar ik betaal niks.
Ligt er nu een envelop van een incassobureau na twee weken niet betalen. Tjonge, je hèbt ze d'r bij en ik 35 euro armer waar ik niks mee ben opgeschoten.

De oplossing

Ik wens de 35 euro terug te ontvangen wegens het niet houden aan de afspraak.

1 reactie

  1. Auteur
    De Slotambulance
    Datum
    Mevrouw heeft ons telefonisch benaderd nadat er voor de zoveelste keer was ingebroken door haar eigen (verslaafde) dochter. Zij wenste een passende & definitieve oplossing. Doorvragend bleek dit een dusdanig verouderd en specialistisch slot te zijn, waarvoor een opname door een professional noodzakelijk is. Om deze reden is zij door De Sleutelspecialist naar ons verwezen. Voor een opname brengen wij standaard € 35,-- in rekening om deze bij een opdracht tot uitvoering in mindering te brengen. Mevrouw is hierover geïnformeerd en besloot om één van de slotenmakers te laten komen. Een mogelijke oplossing is als offerte aan haar voorgelegd. Mevrouw is nog steeds vrij om hiervan gebruik te maken, onder de gebruikelijke condities (lees: in mindering brengen van de opnamekosten).
    Overigens is mevrouw niet erg zeker van haar standpunt, zij heeft gewoon de factuur alsnog voldaan.

Ook een klacht indienen over De Slotambulance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen