Klacht de smaaktester: geen bol.com gehad van 5 euro

Klachtnummer
# 29255
Gebruiker
J
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 15 april kwam er iemand langs van de smaaktester en 22 april werden er wat vragen gesteld en zou ik voor eind mei een bol.com krijgen van 5 euro. Maar niks gehad natuurlijk. Mails worden niet beantwoord en telefoon niet opgenomen.

De oplossing

Alsnog een bon krijgen van minimaal vijf euro van bol.com

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat de smaaktester hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over de smaaktester?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen