Klacht de smaaktester: Geen bol.combon van 5 euro ontvangen

Klachtnummer
# 30203
Gebruiker
cbrouwer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij mij is er in April ook iemand geweest eerst om de flesjes te brengen en een week later kwamen ze vragen stellen. Vervolgens heb ook ik nooit die bon gehad en de mails worden niet beantwoord en de telefoon wordt ook niet opgenomen.

De oplossing

alsnog de kadobon van bol.com krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat de smaaktester hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over de smaaktester?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen