Klacht de smaaktester: geen uitbetaling van 5 euro tegoed bij bol.com

ilierop

Mijn (autistische) zoon heeft half tot eind april meegedaan aan een smaaktest. Iemand kwam aan huis, bracht flesjes Sprite en stelde hem vragen. Een week later werd alles opgehaald met opnieuw vragen en tijdens de test ook vragen beantwoord. Daarna kreeg hij van de man een kaartje dat hij binnen 3 weken een code zou krijgen, met een tegoed van 5 euro bij Bol.com. Tot op heden, 19 juni, niets ontvangen en ik ben de afgelopen week gaan bellen. Het nr. geeft een bandje dat de telefoon niet opgenomen kan worden, waarna de verbinding wordt verbroken. Van de e-mail krijg ik "Delivery Status Notification (Failure)‏".
Via de consumentenbond hier naar verwezen. De smaaktester onderdeel is van: Tell Me, Mulderij 14, 3831 NV Leusden, Telefoon: +31 33 8200305,Email: info@tellme-mr.nl. Is dus het zelfde telefoonnummer en hetzelfde bandje!!!
Ook al is het maar 5 euro, mijn zoon snapt niet dat hij het niet krijgt. Hij heeft alles netjes gedaan zoals het moest en vindt dat hij er recht op heeft.

Graag zouden we zien dat het bedrijf alsnog een mail toestuurt met een code ter waarde van 5 euro.

Wij vinden dat de smaaktester hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over de smaaktester?