Klacht De Smid Reparatie: bijvullen airco

# 119959
supperke

Mijn 3 jaar oude maiko smartcool 26 airco gaf de code E3 aan. Opgezocht dat dit betekent dat de airco bijgevuld moet worden. Omdat ik een all in certificaat bij de aanschaf van deze airco heb gekocht van 6 jaar dacht ik dat dit geen probleem zou zijn. De airco weggebracht voor reparatie en na een week gebeld hoe het ermee stond. Mevrouw was het antwoord, de airco kan niet gemaakt worden en daarom krijgt u een restant van het certificaat termijn uitbetaald van 33,05 euro. Het certificaat kosten bij aanschaf 69,99. Dus dit was gewoon de resterende looptijd. Op mijn vraag van wat word er dan met de airco gedaan kwam het antwoord, die bent u dan kwijt. Nou dit vind ik een rare manier van service leveren. Ik vroeg wie gezegd had dat de airco niet meer te repareren was. Ze zei de fabrikant. Nadat ik toen zei dat ik dan zelf wel contact opnam met de fabrikant zei ze: ik weet niet of die nog bestaat. :( hoe kan dit als ze die gesproken hadden.

Alsnog een reparatie van de airco of een passende vergoeding

Wij vinden dat De Smid Reparatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Smid Reparatie?