Klacht De Smid Reparatie: Deel verdlag ontbreekt op werkbon

Klachtnummer
# 350886
Gebruiker
Anne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Monteur geeft aan dat reparatie eigenlijk niet rendabel is en belt lang met baas. Toch repareren in garantietermijn bcc maar zet niet op de werkbon dat een volgende keer bij dezelfde foutcode reparatie onnodig is. Hierdoor momenteel 2 weken zonder wasdroger terwijl bcc het product kosteloos kan omruilen als de smit duidelijk zou aangeven dat een tweede reparatie niet in verhouding staat tot de levenstermijn en prijs van de droger. Helaas heb ik de werkbon ondertekend zonder dat de monteur duidelijk erop vermeld had dat een tweede reparatie zinloos is.

De oplossing

Het fijnste was als het bedrijf even de tijd nam dit uit te zoeken en de monteur zich er even in verdiept en per mail aan bcc kan bevestigen dat de kosten voor een tweede reparatie niet gedekt worden zodat ik snel een vervangend product mag ontvangen van bcc.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Smid Reparatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Smid Reparatie?