Klacht De Splinter: Voor een dichte deur

robinson

Op zoek naar Briwax kom ik terecht op de website van De Splinter. Jullie adverteren op Google dat jullie makkelijk bereikbaar zijn vanuit Apeldoorn. Op zaterdag zijn jullie, volgens de gegevens op de website, open tot 14.00 uur. Zaterdag 20 september 2014 sta ik om 13.00 uur voor een dichte deur. Ik heb diezelfde dag een mail gestuurd met het verzoek mijn dan Briwax te sturen zonder dat ik verzendkosten hoef te betalen. Eerst geen reactie. Ik heb weer gemaild want de tekst op de website is inmiddels wel aangepast. Ik vraag om een inhoudelijke reactie. Na nog wat heen en weer gemail komt het erop neer dat jullie wel Briwax willen versturen (€ 13,88) maar dat ik gewoon € 9,15 verzendkosten moet betalen anders 'verdienen' jullie er niets aan. Ik reageer dat het niet de bedoeling kan zijn dat ik moet opdraaien voor kosten die het gevolg zijn van een fout van jullie. Helaas weer een afwijzing van mijn voorstel om de Briwax zonder verzendkosten aan mij te leveren.

De door mij gewenste oplossing heb ik al meerdere malen gegeven. Jullie sturen mij de Briwax zonder dat ik verzendkosten hoef te betalen. Ik ben immers door een fout van jullie voor niets vanuit Apeldoorn naar Terborg gereden. Ook stel ik het op prijs als jullie excuus aanbieden voor de laatste, ongepaste e-mail. 'De koffie staat klaar' mailen aan een ontevreden klant met een foto van een bosje rozen gaat wel erg ver.

Wij vinden dat De Splinter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Splinter?