Klacht De Staver: Zwembad klantonvriendelijk

Klachtnummer
# 427583
Gebruiker
Jolanda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon van 15 ging na 1.5 jaar wwer eens met een vriend naar de staver om een dagje te zwemmen .
Was een erg klant onvriendelijke ervaring.
Als eerst werd hij bij de kassa al gewaarschuwt dat hij zich moest gedragen dat zou zijn eerste waarschuwing zijn.
Daarna gingen ze eerst eten en toen zwemmen hij ging op het springkussen in het water en sprong ervanaf ontwetend dat dat daar zo niet mocht maar werd er toen gelijk door christien uitgestuurd .dus weer een fijna zwembad ervaring zou graag dan ook voor hem en zijn vriend de 5.25 € terug willen .
Het gaat om damien van lier guus weet vast wel hoe damien is. Graag zsm. Een reactie binnen 5 dagen 0638741033
Mvg. Jolanda van lier

De oplossing

Geld terug voor 2 personen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Staver hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Staver?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen