Klacht De Tandenbleker: De Tandenbleker komt zijn verplichtingen niet na en dus Vakantieveilingen.nl ook niet.

Riniedeb

Ik heb bijna €.100,-- betaald voor een veiling op Vakantieveilingen.nl en heb op
28-02-2014 een VIP- bleekbehandeling gewonnen bij de Tandenbleeker.
Er is echter al geruime tijd geen contact per telefoon meer mogelijk. Op mijn email om contact op te nemen voor het maken van een behandelafspraak, wordt niet gereageerd.

Ik neem aan dat Vakantieveilingen.nl het door mij betaalde bedrag nog in zijn bezit heeft, aangezien de behandeling nog niet heeft plaatsgevonden.
Ik zal nu Vakantieveilingen.nl op hun verantwoordelijkheid aanspreken.

Dus mensen pas op ga niet in op aanbiedingen of veilingen voor de Tandenbleeker in Eindhoven en Amsterdam. Het blijken oplichters te zijn. Ik was er vanuit gegaan, dat Vakantieveilingen.nl hun verantwoording had genomen met een goed kredietonderzoek inzake de Tandenbleeker, voordat zij met een veiling startten voor zo'n bleekarrangement van deze gebleken oplichters.

Zoals reeds eerder aangegeven, wil ik z.s.m. mijn betaalde prijs terug ontvangen van Vakantieveilingen.nl.

Wij vinden dat De Tandenbleker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Tandenbleker?