Klacht De Tandenbleker: Had behandeling gekocht via Voucher Vandaag voor de Tandenbleker.

Klachtnummer
# 86954
Gebruiker
van Rees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had diverse e-mails gestuurd, voor het maken van een afspraak, maar geen antwoord gekregen. Toen heb ik gebeld, kreeg een meneer aan de lijn en die zei: afspraken moeten via e-mail. Toen ik zei dat al diverse malen geprobeerd te hebben, gaf hij mij bij hoge uitzondering een afspraak op 28 november 2014 om 15.00 uur. Deze afspraak maakte ik op 24 oktober en de meneer zei dat het erg druk was. Toen ik aankwam op 28/11 kwam ik voor een vervallen, verlaten benedenwoning, met een telefoonnummer op de deur. "Bij afwezigheid, nr. 06-87868401 bellen" Ik heb op dat moment meteen dat nummer van de Tandenbleker gebeld, maar werd niet opgenomen. Ik woon niet in Amsterdam, dus ook nog reiskosten voor betaald.
Heb op 1/12 weer e-mail gestuurd hierover, maar weer geen antwoord.
Ans van Rees. a.rees@upcmail.nl

De oplossing

Ik zou graag het bedrag wat ik voor de behandeling betaald heb, terug krijgen. evt. ook de gemaakte reiskosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Tandenbleker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Tandenbleker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen