Klacht De Tandenbleker: tandenbleker

lieslot

Mijn naam is lieselot ik ben een student van 18 jaar,vandaag rond 3 uur had k een afspraak bij de tandarts praktijk " de tandenbleker"
Ik had een vip behandeling om mijn tanden te bleken normaal kost zo een behandeling 296 euro maar door een actie heb ik maar 49 euro betaald het resultaat is werkelijk waar afschuuwlijk ik had van mij zelf al best wel goeie tanden maar wou ze wat witter omdat ik een stewardess opleiding volg, mijn tanden zijn helemaal geel geworden en aan de bovenkant zwart ik heb gehuild in de kliniek ik werd helemaal gek mijn tanden zijn me alles ik begrijp dat je voor 50 euro geen spierwitte tanden krijgt dat begrijp ik heel goed maar je verwacht toch niet dat ze slechter worden ? en als dat nog niet genoeg was werd ik heel bruut zonder oplossing hun praktijk uitgezet ik heb geen worden hoe belachelijk dit is,ik eis mijn geld terug!!!!!

Wij vinden dat De Tandenbleker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Tandenbleker?