Opgelost door De Telegraaf: 18-jarige op misselijke onrechtmatige manier abonnement aangesmeerd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 363433
Gebruiker
Marieken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn (net 18-jarige) dochter had al enige tijd contact met een jongen op een datingsite. Op een paaszondag heeft hij haar gebeld met een verhaal dat iemand onder zijn naam fraude had gepleegd. Aan mijn dochter werd gevraagd of zij een abonnement wou nemen op Telegraaf om zijn naam te zuiveren. Hij zou er dan voor zorgen dat de aanvraag daarna teniet zou worden gedaan. Een beetje naief is ze daarop ingegaan en heeft al haar gegevens gegeven. Aan het einde werd haar nadrukkelijk gezegd dat ze hiervan niks tegen haar ouders of medewerkers van Telegraaf mocht zeggen. Ze heeft niks getekend of toestemming gegeven.
Vandaag twee dezelfde brieven gekregen dat ze vastzit aan het abonnement.

De oplossing

We willen gebruikmaken van het herroepingsrecht en het abonnement per direct beeindigen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marieken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het abonnement wordt geannuleerd. Dank je wel.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen