Klacht De Telegraaf: 2,5 week geen krant ontvangen.

Klachtnummer
# 522956
Gebruiker
E. Vette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg al sinds 7 febr. Geen krant meer bezorgd.
Bij melding wordt er gezegd dat abonnement met 1 dag wordt verlengd, maar daar heb ik natuurlijk niets aan.
Bij melding via klachtencommissie wordt gezegd via site de klacht doorgeven. Dat doe ik dus nu al 14 dag, maar dat helpt geen zier.

De oplossing

Schadevergoeding en uitleggen wat probleem is.
Plus afhaalservice zodat we zelf ergens de krant kunnen ophalen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen