Klacht De Telegraaf: 30% tariefsverhoging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 377598
Gebruiker
Ernst
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zonder de moeite te nemen mij even te mailen het abonnementsgeld voor de digitale Telegraaf met 30% te verhogen. Daarom abonnement opgezegd.

De oplossing

Graag een bericht waarom deze extreme prijsverhoging. Als nieuwe abonnee krijg je gedurende 3 jaar 65% korting. Ik was 44 jaar abonnee en krijg een 30% tariefsverhoging

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mijnheer, mevrouw Pieters,

    Bedankt voor uw bericht waarin u informeert naar de reden van onze in uw ogen exorbitant hoge prijsverhoging voor uw abonnement op de digitale Telegraaf.

    Wij hebben vanmiddag geprobeerd hierover telefonisch contact met u te krijgen, maar kregen helaas geen gehoor.

    Wij begrijpen dat u graag meer informatie over deze prijsverhoging wilt.

    Uw abonnement is op 21 oktober 2014 van start gegaan. U betaalde hiervoor 48,95 euro per kwartaal. In de afgelopen vijf jaar hebben wij geen enkele prijsverhoging toegepast op onze digitale abonnementen.

    Helaas zijn de kosten voor journalistiek in die periode wel gestegen. Hierom hebben wij moeten besluiten om de prijs in een keer aanzienlijk te verhogen. Als wij de prijzen jaarlijks hadden verhoogd zoals bij onze andere abonnementen, had de prijs van uw abonnement minimaal hetzelfde geweest als nu.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en hopen u in de toekomst weer snel als abonnee terug te kunnen begroeten.

    Met vriendelijke groeten,

    AN-Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ernst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Slecht argument. 30% prijsverhoging zonder aankondiging is niet uit te leggen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen