Klacht De Telegraaf: 30% tariefsverhoging

Ernst

Zonder de moeite te nemen mij even te mailen het abonnementsgeld voor de digitale Telegraaf met 30% te verhogen. Daarom abonnement opgezegd.

Graag een bericht waarom deze extreme prijsverhoging. Als nieuwe abonnee krijg je gedurende 3 jaar 65% korting. Ik was 44 jaar abonnee en krijg een 30% tariefsverhoging

De Telegraaf
    Geachte mijnheer, mevrouw Pieters,

Bedankt voor uw bericht waarin u informeert naar de reden van onze in uw ogen exorbitant hoge prijsverhoging voor uw abonnement op de digitale Telegraaf.

Wij hebben vanmiddag geprobeerd hierover telefonisch contact met u te krijgen, maar kregen helaas geen gehoor.

Wij begrijpen dat u graag meer informatie over deze prijsverhoging wilt.

Uw abonnement is op 21 oktober 2014 van start gegaan. U betaalde hiervoor 48,95 euro per kwartaal. In de afgelopen vijf jaar hebben wij geen enkele prijsverhoging toegepast op onze digitale abonnementen.

Helaas zijn de kosten voor journalistiek in die periode wel gestegen. Hierom hebben wij moeten besluiten om de prijs in een keer aanzienlijk te verhogen. Als wij de prijzen jaarlijks hadden verhoogd zoals bij onze andere abonnementen, had de prijs van uw abonnement minimaal hetzelfde geweest als nu.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en hopen u in de toekomst weer snel als abonnee terug te kunnen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Ernst
Slecht argument. 30% prijsverhoging zonder aankondiging is niet uit te leggen

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?