Klacht De Telegraaf: Abonnement loopt af zonder bericht of waarschuwing

Klachtnummer
# 541202
Gebruiker
R. van Kampen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een afgesloten abonnement wordt zonder mededeling omgezet naar een regulier abonnement.
De duur van het abonnement was drie jaar. Toen is er idd een brief en mail verzonden, maar dat kan bij niemand zo lang op het netvlies blijven.
Een waarschuwingsmail voor beëindiging moet dan op zijn minst worden verzonden is mijn mening.
Dat doet de Telegraaf niet waardoor ik enkele maanden het reguliere tarief moet betalen.
Ik heb vandaag uiteraard opgezegd (weer een maand erbij)
En sluit nooit geen abonnement op de Telegraaf meer af.
Wil bij deze de maneges waarschuwen de looptijd goed in de gaten te houden.
Ik ben er ingetuind en moet nu op de blaren zitten.

De oplossing

Minimaal een waarschuwingsmail of brief sturen voor de afloop.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen