Opgelost door De Telegraaf: Abonnement Telegraaf niet volgens afspraak

Interboom

Tijdens een braderie in juni 2013 een jaarabonnement afgesloten met de toezegging dat er medio september een handzame uitgave van De Telegraaf zou verschijnen inclusief een regiopagina. Half oktober zijn beide toezeggingen niet nagekomen en heb ik het abonnement schriftelijk opgezegd. Daarop werd ik telefonisch benaderd en volgens de medewerker was opzeggen niet mogelijk omdat ik een jaarabonnement had afgesloten. Dat beide toezegging niet waren nagekomen was jammer maar ik zat er aan vast. De medewerker was ZEER onvriendelijk en het enige wat hij kon zeggen was dat hij er niets aankon doen en ik had getekend. Mijn fout is geweest dat beide toezeggingen van de verkoper niet op het aanmeldformulier waren vermeld. Naderhand heeft er nog een tweede gesprek plaats gevonden maar dat heb ik afgebroken omdat het te onvriendelijk werd en er bij de verkoper totaal geen begrip voor de situatie was. Alles bij elkaar een zeer onplezierige klantenservice waar totaal geen begrip voor de klant is.

Stoppen van het abonnement. Met dit bedrijf wil ik niets meer te maken hebben.

De Telegraaf
    Gesprokem met klant Boom- 08-11-2013. Abonnement bij uitzondering bedankt per 01-12-2013. Klant bevestiging gestuurd.
    Interboom
    Nu was er wel een normaal gesprek mogelijk en gaven ze toe dat de krant niet kon leveren wat afgesproken was en is het probleem goed opgelost.

Interboom

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?