Opgelost door De Telegraaf: Abonnement Telegraaf niet volgens afspraak

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38712
Gebruiker
Interboom
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tijdens een braderie in juni 2013 een jaarabonnement afgesloten met de toezegging dat er medio september een handzame uitgave van De Telegraaf zou verschijnen inclusief een regiopagina. Half oktober zijn beide toezeggingen niet nagekomen en heb ik het abonnement schriftelijk opgezegd. Daarop werd ik telefonisch benaderd en volgens de medewerker was opzeggen niet mogelijk omdat ik een jaarabonnement had afgesloten. Dat beide toezegging niet waren nagekomen was jammer maar ik zat er aan vast. De medewerker was ZEER onvriendelijk en het enige wat hij kon zeggen was dat hij er niets aankon doen en ik had getekend. Mijn fout is geweest dat beide toezeggingen van de verkoper niet op het aanmeldformulier waren vermeld. Naderhand heeft er nog een tweede gesprek plaats gevonden maar dat heb ik afgebroken omdat het te onvriendelijk werd en er bij de verkoper totaal geen begrip voor de situatie was. Alles bij elkaar een zeer onplezierige klantenservice waar totaal geen begrip voor de klant is.

De oplossing

Stoppen van het abonnement. Met dit bedrijf wil ik niets meer te maken hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Gesprokem met klant Boom- 08-11-2013. Abonnement bij uitzondering bedankt per 01-12-2013. Klant bevestiging gestuurd.
  2. Auteur
    Interboom
    Datum
    Nu was er wel een normaal gesprek mogelijk en gaven ze toe dat de krant niet kon leveren wat afgesproken was en is het probleem goed opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Interboom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen