Opgelost door De Telegraaf: abonnement Telegraaf opzeggen lukt niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 560523
Gebruiker
J.G. van Driel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

opzeggen Telegraaf-abonnement lukt maar niet. Ik ben al vanaf juni bezig om dat abonnement dat loopt tot 1 november a.s. op te zeggen. Op mijn emails wordt niet gereageerd. Ook niet op mijn op de Telegraafsite ingevuld formulier: wel elke keer het bericht dat ik binnen 14 dagen antwoord krijg. Maar nooit een antwoord ontvangen.
Op de site wordt vermeld dat je het beste via de telefoon kunt opzeggen, maar dan krijg je het bericht dat er nog 10 wachtenden voor je zijn. Een paar keer nog wel geprobeerd zonder resultaat. Op een gegeven moment de mededeling dat er een storing is ...
Ook wordt verteld dat jet het beste op de site kunt reageren.
Van het kastje naar de muur gestuurd dus.
WIE KAN MIJ HELPEN ??????

De oplossing

meer service om mijn abonnement te kunnen opzeggen

2 reacties

  1. Auteur
    J.G. van Driel
    Datum
    mijn klacht op Klachtenkompas nu al voor de derde keer:
    opzeggen Telegraaf-abonnement lukt maar niet. Ik ben al vanaf juni bezig om dat abonnement dat liep tot 1 november op te zeggen. Op mijn emails wordt niet gereageerd. Ook niet op mijn op de Telegraafsite ingevuld formulier: wel elke keer het bericht dat ik binnen 14 dagen antwoord krijg. Maar nooit een antwoord ontvangen.
    Op de site wordt vermeld dat je het beste via de telefoon kunt opzeggen, maar dan krijg je het bericht dat er nog 10 wachtenden voor je zijn. Een paar keer nog wel geprobeerd zonder resultaat. Op een gegeven moment de mededeling dat er een storing is ...
    Ook wordt verteld dat jet het beste op de site kunt reageren.
    Van het kastje naar de muur gestuurd dus.

    NB: inmiddels werd vrijdag jl. al voor de maand december ivm automatische verlenging ( ! ) 27,50 afgeschreven van mijn rekening, maar dat heb ik gestorneerd. Nu dus wachten op een reactie van de Telegraaf ...
  2. Auteur
    J.G. van Driel
    Datum
    mijn eerder vermelde klacht over de klantenservice van de Telegraaf dat ik mijn abonnement dat loopt tot 1 november wil opzeggen, is nog steeds niet opgelost. Ik krijg nog steeds geen antwoord. Een afschrijving van het abonnementsgeld over november heb ik gestorneerd. Ook daarop nog geen reactie ...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.G. van Driel
Datum
Uiteindelijke oplossing
probleem met Telegraaf is opgelost, al vond ik het toch vervelend dat op mijn emails niet werd gereageerd, Uiteindelijk lukte me met een telefoontje wel
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen