Klacht De Telegraaf: Agressieve verkoopmethode, waardoor mijn 87 jarige schoonmoeder met duur abonnement zit opgezadeld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 152664
Gebruiker
W. Hoeve
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Feitelijk heb ik 2 klachten.
Mijn schoonmoeder van 87 jaar is op straat door een van uw verkopers benaderd voor een proef abonnement. Zodanig dat zij dit niet durfde te weigeren. Niet helemaal onverwacht voor iemand van 87. Ik vind het sowieso van zeer twijfelachtige aard om mensen van deze leeftijdsgroep op straat een abonnement te verkopen.
Nu blijkt dat proef abonnement ook nog eens omgezet te zijn in een duur en langlopend abonnement, dat niet beeindigd zou kunnen worden. Ik zou graag zien dat u het abonnement alsnog beeindigd.
Tweede klacht is dat ik u via uw eigen website al 2 keer hierover heb benaderd zonder dat u de moeite nam hierop te reageren.

Hoe reeel is de krant van wakker Nederland? Wilt u iets voor mijn schoonmoeder betekenen?

Hoop dat ik nu wel bericht krijg.

De oplossing

Beindiging abonnement

3 reacties

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Geachte heer Hoeve,

    Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw moeder verkeerd is geïnformeerd over het proefabonnement en dat op uw berichten hierover geen antwoord is gekomen.

    Onze excuses voor dit ongemak.

    Inmiddels hebben wij telefonisch contact hierover met u opgenomen en vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    MvS - De Telegraaf
  2. Auteur
    W. Hoeve
    Datum
    Klacht nog niet opgelost. Telegraaf doet intern onderzoek en komt nog op de zaak terug.
  3. Auteur
    W. Hoeve
    Datum
    Bij melding van klacht op dit medium wordt snel door Telegraaf gereageerd, waar rechtstreekse benadering niet tot contact leidde. De reactie van Telegraag stelt echter inhoudelijk niets voor. Men belooft op de zaak terug te komen, maar laat vervolgens niets meer horen. Men is het eens met onbehoorlijke verkoop, maar is geenszins van plan om de greep op een deel van mijn schoenmoeders AOW-tje los te laan. Deze moraalridders nemen anderen de maat, maar menen hier zelf niet aan te hoeven voldoen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W. Hoeve
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen