Opgelost door De Telegraaf: Betaal voor iets wat heel vaak niet geleverd wordt.

sad Opgelost
Hans

Dat er te vaak geen krant wordt bezorgd, waar ik wel voor betaal. Je kan niet van het abonnement af. Vindt dit een vorm van oplichten als je belt wordt het abonnement weer met een paar dagen verlengd. Maar het echt oplossen doen ze niet, en betalen moet je toch !!! Nu al 4 dagen geen krant dit kan toch niet.

Het abonnement beeindigen, want heb er geen vertrouwen meer in.

De Telegraaf
    Geachte heer,mevrouw Joosten,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar wens verloopt.

Onze excuses hiervoor.

Wij begrijpen dat u voor een abonnement kiest om ’s morgens zorgeloos De Telegraaf te kunnen lezen en daar moeten wij voor zorgen. Wij vinden het dan ook erg vervelend te vernemen dat de bezorging niet loopt zoals u van ons mag verwachten.

Er is inmiddels contact geweest met onze bezorgdienst en wij gaan ervan uit dat de krant morgen in de bus ligt.

Graag willen wij u verzoeken de dagen dat u de krant niet ontvangt met ons te blijven delen. Dit stelt ons in de gelegenheid om herhaling te voorkomen.Wanneer wij niks vernemen gaan wij ervan uit dat de bezorging naar wens verloopt.

Uw abonnement is inmiddels stopgezet per 01 mei 2022.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet
    SA-Webcare Team

Hans
Ja voor nu wel, maar het probleem herhaalt zich steeds opnieuw. Zal dus nooit meer een nieuw abonnement bij de telegraaf afsluiten. Want al zo vaak gemeld dat er geen krant is en of een druipende krant, want het is schijnbaar heel moeilijk om de krant in de bus te doen.

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?