Opgelost door De Telegraaf: Betaal voor iets wat heel vaak niet geleverd wordt.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 477879
Gebruiker
Hans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dat er te vaak geen krant wordt bezorgd, waar ik wel voor betaal. Je kan niet van het abonnement af. Vindt dit een vorm van oplichten als je belt wordt het abonnement weer met een paar dagen verlengd. Maar het echt oplossen doen ze niet, en betalen moet je toch !!! Nu al 4 dagen geen krant dit kan toch niet.

De oplossing

Het abonnement beeindigen, want heb er geen vertrouwen meer in.

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,mevrouw Joosten,

    Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar wens verloopt.

    Onze excuses hiervoor.

    Wij begrijpen dat u voor een abonnement kiest om ’s morgens zorgeloos De Telegraaf te kunnen lezen en daar moeten wij voor zorgen. Wij vinden het dan ook erg vervelend te vernemen dat de bezorging niet loopt zoals u van ons mag verwachten.

    Er is inmiddels contact geweest met onze bezorgdienst en wij gaan ervan uit dat de krant morgen in de bus ligt.

    Graag willen wij u verzoeken de dagen dat u de krant niet ontvangt met ons te blijven delen. Dit stelt ons in de gelegenheid om herhaling te voorkomen.Wanneer wij niks vernemen gaan wij ervan uit dat de bezorging naar wens verloopt.

    Uw abonnement is inmiddels stopgezet per 01 mei 2022.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet
    SA-Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ja voor nu wel, maar het probleem herhaalt zich steeds opnieuw. Zal dus nooit meer een nieuw abonnement bij de telegraaf afsluiten. Want al zo vaak gemeld dat er geen krant is en of een druipende krant, want het is schijnbaar heel moeilijk om de krant in de bus te doen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen