Opgelost door De Telegraaf: Bezorging

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 328116
Gebruiker
Hoogendijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger staat weer op mijn oprit om 5:15 met zijn bus met draaiende motor en verlichting aan en claimt dat hij niets weet van mijn klacht en dat ik hem daar persoonlijk en op een normale manier moet aanspreken. Nou na mijn telefonisch klacht aan de telegraaf( let wel ik ben geen abonnee) hebben wij de hele week de oprit geblokkeerd zodat de bezorger er niet op kon en de telegraaf tijd had om hem hier op aan te spreken. Vanmorgen stond er geen auto en direct rijdt hij de oprit weer op.

De oplossing

Deze klacht serieus neemt, en de bezorger erop aanspreekt de bus aan straat te laten staan. Dit kan voor de oprit. Hem uitlegt dat er mensen zijn die andere werktijden hebben en als zij door hem wakker worden ze een kort lontje kunnen hebben en dat ze dan niet vriendelijk reageren.

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer\mevrouw Hoogendijk,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat dit wederom is gebeurt, wij gaan nogmaals deze klacht opnemen met de bezorgdienst met daarbij het verzoek dit nu goed op te nemen met de bezorger.


    Hopelijk wordt dit nu snel voor u opgelost, onze excuses voor al het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    BC-Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hoogendijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorger laat nu netjes zijn auto aan straat staan.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?