Opgelost door De Telegraaf: Bezorging Telegraaf
Details
Klacht
Het is meer dan ellendig met de bezorging.Steeds te laat of helemaal niet.
Elke dag de Klantenservice van de Telegraaf gebeld.
De week om de wensen voor dit jaar te geven was de bezorging ineens goed
Een goede fooi gegeven van 29 euro.
Maar... na ontvangst van de fooi was het weer slecht.
De krant voor de Kerst van 24 december 2021 helemaal niet en op 23 dec 2021de fooi .
Ik ben zeer ontevreden en dat is nog zacht uitgedrukt.
Ik zal de directie van de Telegraaf hiervan op de hoogte stellen per brief.
Ik ben al vanaf 1993 klant maar in 2021 was de bezorging meer dan slecht.
Vandaag 4 jan 2022 weer geen krant.
Telegraaf maak er aub werk van.
Gewenste oplossing
Bezorging correct laten verlopen- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.