Opgelost door De Telegraaf: Bezorgklacht de Telegraaf.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 608320
Gebruiker
J. Lienden
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds het beëindigen van de vakantiestop is er geen krant meer bezorgd. Ondanks de meldingen en het telefonisch contact lukt het de Telegraaf niet om de bezorging weer op gang te krijgen. Dit ondanks het feit dat de bezorging bij andere abonnees in de straat wel gewoon doorgaat.
Reden om het abonnement te beëindigen.

Gewenste oplossing

Hervatting van de bezorging
Geboden oplossing
De bezorging van de krant is hervat.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen