Klacht De Telegraaf: Bezorgklacht en prijs

Klachtnummer
# 555390
Gebruiker
R. van Gellekom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben al meer dan 35 jaar een tevreden klant bij U tot een paar jaar geleden, de krant werd continu te laat bezorgd dat probleem hebben jullie ook toegegeven.
Ik heb mijn abonnement toen omgezet naar enkel zaterdag.
Tot ik verleden jaar ben gestopt met werken, weer omgezet naar volledig abonnement.
Ik betaalde € 24 per maand toen moest ik opeens veel meer gaan betalen, naar overleg is dat weer op €24 teruggezet er zou naar een jaar weer contact met mij opgenomen worden.
Dat is niet gebeurd ik ging opeens € 39 betalen toen € 41 nu zelfs €44 kunt ú dat mij uitleggen.
Nu de laatste weken komt de krant regelmatig te laat tot vele uren later.
Zaterdag heb ik bij primera een krant gekocht voor €3,50 de krant werd pas om 11.30 bezorgd.
Dit geheel is voor mij onacceptabel en ik wil ook dat U met mij contact opneemt om dit te bespreken.
Als U niet in gebreken was geweest had ik nog steeds € 24 p/m betaald.

Groet Rob.

De oplossing

Dat de Telegraaf contact met mij opneemt om hierover te praten.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen