Klacht De Telegraaf: bizar

Klachtnummer
# 344566
Gebruiker
williewortel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

wilde telegraaf telefonisch opzeggen, dit kon niet omdat de krant op naam van mijn man staat.

Men zegt bij de telgraaf dat er sprake is van 1 maand opzegtermijn ik neem dan aan als ik 16 januari de krant opzeg het abonnement stop op 16 februari.
Maar de telegraaf zegt u abonnement is ingegaan op de 14de dus het loopt tot 14 maart.
Dus er is sprake misleiding en ga nooit meer de telegraaf lezen door deze vervelende contacten met het opzeggen van het abbonnement

De oplossing

wil dat de klacht gehoord wordt

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Baak IJsendoorn,

    Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u het niet eens bent met betrekking tot de opzeggingstermijn.

    Vervelend om te lezen dat u er geen goed gevoel hebt overgehouden wat betreft de afhandeling van de opzegging. Wij hebben dit voor nagekeken en komen tot de conclusie dat het abonnement correct is beëindigd volgens de voorwaarden die u bij het afsluiten van het abonnement heeft ontvangen.

    wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groeten,

    Het telegraaf webcare team

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen