Opgelost door De Telegraaf: Cadeau betalen.

Richardschenkel

Nadat ik een aanmaning had gekregen moest ik voor 2 maanden betalen. Nou dat kan gebeuren en betaalde. Vervolgens werd eenzijdig Door de telegraaf het contract ontbonden. Hier kwam ik achter omdat ik geen krant meer ontving en ik dit wilde melden. Toen bleek dat ik geen abonnement meer had en dus ook geen krant meer kreeg. 4 weken later weer een rekening van de incasso voor weer 2 maanden. Ik het verhaal uitgelegd en kreeg als antwoord dat als ik betaalde ik de krant weer zou ontvangen. Ten eerste had ik al betaald en ten tweede werd er al weken ondanks de betaling geen krant bezorgd. En het contract was eenzijdig Door de telegraaf opgezegd. Heb toch een jaar gewoon elke maand betaald. Nu 6 weken verder krijg ik een rekening voor de ipad mini en die moet ik geheel voldoen. Dat lijkt mij niet kloppen. Ik heb betaald, kreeg vervolgens geen krant meer en de telegraaf ontbond eenzijdig het contract.

Het boek sluiten. Gewoon er een punt achter zetten.

De Telegraaf
    Geachte heer Schenkel,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat u problemen heeft moeten ondervinden met de betalingen en het abonnement.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij getracht telefonisch contact met u op te nemen, helaas was er geen gehoor.

Volgens onze administratie heeft u op maandag 22 februari 2016 inmiddels contact gehad met onze abonneeservice. Wij gaan ervan uit dat u hierbij tot een passende oplossing bent gekomen.

ER- De Telegraaf
    Richardschenkel
    Ik heb helemaal geen contact gehad! !! Wel kreeg ik een mailtje dat ik mijn abonnement zou hebben opgezegd! Ik heb helemaal niks opgezegd. Dat heeft de telegraaf zelf gedaan. Ik wens gewoon vanaf nu geen krant of rekening meer te ontvangen.
    De Telegraaf
    Geachte heer Schenkel,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben u telefonisch benaderd om dit met u te bespreken, maar kregen helaas geen gehoor.

Wij hebben u een email verstuurd om u op de hoogte te brengen van de stand van zaken.

Wij vertrouwen erop u middels onze email voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf
    Richardschenkel
    De klacht is naar tevredenheid afgehandeld Door de telegraaf.

Richardschenkel

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?